Χάος στο κέντρο της Θεσσαλονίκης από τις νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

ΑΠΊΣΤΕΥΤΑ ΕΛΛΑΔΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Φασαρίες μεταξύ οδηγών, κόρνες, εργάτες σε ρόλο τροχονόμου και τροχαία ατυχήματα συνθέτουν το παζλ των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων που έγιναν στην περιοχή του Βαρδαρίου, με αποτέλεσμα το μποτιλιάρισμα να φτάνει κυριολεκτικά ακόμη και μέχρι την Καμάρα σε τακτά χρονικά διαστήματα.

Η κυκλοφορία των οχημάτων τα οποία συνήθισαν να διέρχονται την οδό 26ης Οκτωβρίου μπροστά από τα δικαστήρια σε τέσσερις λωρίδες και έφταναν ανακατεμένα μιας που δεν υπήρχε διαγράμμιση στο δρόμο εδώ και πολλά χρόνια, στα φανάρια του κόμβου της Πλατείας Δημοκρατίας, με τους οδηγούς τους να μπορούν να πάνε αριστερά προς τη Μοναστηρίου, δεξιά προς την Εγνατία και ευθεία προς την οδό Λαγκαδά, θα πρέπει τώρα να συνηθίσουν το γεγονός ότι θα πρέπει να στρίβουν μόνο προς τη Μοναστηρίου ή προς την Εγνατία, όπως και πριν 15 έτη περίπου που ξεκίνησαν τα έργα του Μετρό στην περιοχή η οποία υπέφερε εξαιτίας τους και από ότι όλα δείχνουν υποφέρει ακόμη!

Φυσικά, πολλοί οδηγοί μπερδεύονται και δεν παρατηρούν καν ότι υπάρχει διπλή διαχωριστική γραμμή επί της 26ης Οκτωβρίου με αποτέλεσμα να μπαίνουν στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, μιας που είχαν συνηθίσει να πηγαίνουν σε τέσσερις λωρίδες παρά το γεγονός ότι τοποθετήθηκαν πινακίδες που να δείχνουν ότι ο δρόμος έχει πάψει να είναι μονής κατεύθυνσης.

Παράλληλα όταν φτάνουν στο φανάρι του κόμβου του Βαρδαρίου πηγαίνουν ευθεία ενώ έχει αλλάξει η ροή των φωτεινών σηματοδοτών και έχουν τοποθετηθεί πινακίδες υποχρεωτικής κατεύθυνσης, με αποτέλεσμα να βγαίνουν στην μέση της διασταύρωσης ενώ από την άλλη μεριά έρχονται αυτοκίνητα με κίνδυνο τροχαίων ατυχημάτων.

Ήδη είχαμε το πρώτο τροχαίο εχθές το βράδυ με ένα αυτοκίνητο να ανακόπτει την πορεία μιας μοτοσυκλέτας και να ρίχνει τον μοτοσικλετιστή κάτω το ευτύχημα χωρίς να τον τραυματίσει πολύ σοβαρά.

Όταν κάνουμε τέτοιες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις κύριοι, ενημερώνουμε τον κόσμο από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, έστω και τα ημέτερα, τουλάχιστον μέρες πριν, έτσι ώστε να ενημερωθούν οι πολίτες για το τι γίνεται, βλέπετε η συνήθεια είναι μεγαλύτερη από την γνώση του ΚΟΚ για μερικούς, η οποίοι άσχετα με την σήμανση κάνουν ότι έχουν συνηθίσει προς τη διευκόλυνση τους.

Το InThess επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον κύριο Ταχιάο, τον Πρόεδρο του Μετρό Θεσσαλονίκης, ο οποίος όμως λόγω φόρτου εργασίας δε μπόρεσε να μας κάνει μια δήλωση ενός λεπτού για το θέμα.

Σήμερα ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης μαζί με τον παλιό του αντίπαλο Νίκο Ταχιάο εμφανίστηκαν στην περιοχή μαζί με πλειάδα εκλεκτών δημοσιογράφων στους οποίους έκαναν τις δηλώσεις τους, εμείς εκεί βρεθήκαμε τυχαία μιας Α. Δε μας ενημέρωσαν τα γραφεία τύπου και Β. Προφανώς δεν ανήκουμε στην ομάδα των “εκλεκτών” δημοσιογράφων, μιας που πολλάκις γίναμε δυσάρεστοι αναδεικνύοντας την αληθινή πλευρά της πόλης.

Κατά τα λεγόμενα του δημάρχου θα πρέπει να σταματήσουν οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης να χρησιμοποιούν τα Ι.Χ. τους διότι έρευνα του ΙΜΕΤ, έδειξε πως οι επιβαίνοντες στα Ι.Χ. είναι 1.1 ανά αυτοκίνητο!

Δείτε τα σχετικά βίντεο:

Κοινοποίησε το