Οι ΗΠΑ χτύπησαν με βόμβες GBU-72 ιρανικές βάσεις στα Στενά του Ορμούζ
Ο στρατός των ΗΠΑ ανακοίνωσε πριν από λίγες ώρες ότι πραγματοποίησε επίθεση με βόμβες, τύπου GBU-72, 2,5 τόνων, σε βάσεις πυραύλων του Ιράν κατά μήκος των Στενών του Ορμούζ. «Πριν από λίγες ώρες, οι αμερικανικές δυνάμεις χρησιμοποίησαν με επιτυχία πυρομαχικά βαθιάς διείσδυσης βάρους 5.000 λιβρών σε οχυρωμένες ιρανικές βάσεις πυραύλων κατά μήκος της ακτογραμμής του […]
Διαβάστε όλο το άρθρο