Παραιτήθηκε από το «Κίνημα Δημοκρατίας» ο βουλευτής Αλέξανδρος Αυλωνίτης
Την παραίτησή του από το «Κίνημα Δημοκρατίας» υπέβαλε ο βουλευτής Αλέξανδρος Αυλωνίτης, μέσω ανακοίνωσής του. Στην επιστολή του αφήνει αιχμές για τη λειτουργία του κόμματος, κάνοντας λόγο για απόπειρα παράβασης αρχών και κανόνων. Η ανακοίνωση του Αλέξανδρου Αυλωνίτη:«Είναι καιρός τώρα που οι ιδεολογικές διαφωνίες μου με κινήσεις και εκφρασμένες θέσεις του Κινήματος Δημοκρατίας γιγαντώνονται. Οι […]
Διαβάστε όλο το άρθρο