Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο ανήλικος έπειτα από βίαιο επεισόδιο σε σχολείο
Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε ένας 17χρονος, έπειτα από βίαιο επεισόδιο μεταξύ ανηλίκων, σε σχολείο στη Θεσσαλονίκη. Το επεισόδιο σημειώθηκε σύμφωνα με πληροφορίες στα Πεύκα Θεσσαλονίκης, όταν κατά τη διάρκεια διαλείμματος ένας 17χρονος φέρεται να γρονθοκόπησε συνομήλικό του στο κεφάλι, καθώς και σε διάφορα άλλα σημεία του σώματός του. Το επεισόδιο σημειώθηκε στις τουαλέτες του σχολείου, με […]
Διαβάστε όλο το άρθρο