Παραδίδει την έδρα στο ΠΑΣΟΚ ο Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος
Ο Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος μετά τη διαγραφή του παραδίδει την έδρα στο ΠΑΣΟΚ. Σε μήνυμά του ο πρόσφατα διαγραφείς βουλευτής επισημαίνει τα εξής: Μετά την χθεσινή απόφαση σας, θεώρησα απαραίτητο να ενημερώσω πρώτα εσάς και την Κ.Ο για την απόφασή μου να παραδώσω την έδρα μου, στο κόμμα με το οποίο εκλέγομαι από το 2009 στην […]
Διαβάστε όλο το άρθρο