Θεσσαλονίκη: Φωτιά σε διπλωματικό όχημα τα ξημερώματα
Φωτιά ξέσπασε τα ξημερώματα σε ΙΧ αυτοκίνητο που ήταν σταθμευμένο επί της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας στη Θεσσαλονίκη. Η Πυροσβεστική ειδοποιήθηκε γύρω στις 4:40 τα ξημερώματα και άμεσα έσπευσαν στο σημείο δύο οχήματα με 4 πυροσβέστες, που έσβησαν την πυρκαγιά. Το ανακριτικό της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας έχει αναλάβει την έρευνα για τα αίτια της πυρκαγιάς.
Διαβάστε όλο το άρθρο