Σε αργία η αδίστακτη 62χρονη τέως πια διευθύντρια ΚΕΠ που έθαψε τη μητέρα της σε λάκκο
Η 62χρονη που έθαψε την μητέρα της σε λάκκο στην αυλή του σπιτιού της, προκειμένου να εισπράττει παράνομα τη σύνταξή της, φέρεται να προκαλούσε πολλά προβλήματα και στην εργασία της, από την οποία απουσίαζε συχνά. Όπως έγινε γνωστό, με απόφαση του δημάρχου Τανάγρας, τίθεται σε αργία και απαλλάσσεται από τα καθήκοντα της προϊσταμένης στο ΚΕΠ. […]
Διαβάστε όλο το άρθρο