Κραν Μοντανά: Μπάρμαν καταγγέλλει ότι η έξοδος κινδύνου ήταν πάντα κλειδωμένη
Μπάρμαν κατήγγειλε πως υπήρχε και άλλη έξοδος κινδύνου στο υπόγειο, αλλά πως ήταν πάντα κλειδωμένη. «Υπήρχε μια είσοδος που χρησίμευε και ως έξοδος. Και υπήρχε μια έξοδος κινδύνου. Αλλά όποτε ήμουν εκεί, ήταν πάντα κλειδωμένη», είπε στη γερμανική bild. «Η έξοδος κινδύνου βρισκόταν σε ξεχωριστό δωμάτιο καπνιστών. Σχεδόν κανείς δεν τη χρησιμοποιούσε. Οι περισσότεροι ανέβαιναν […]
Διαβάστε όλο το άρθρο